Eerste therapie-dag - deel 2 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Guus - WaarBenJij.nu Eerste therapie-dag - deel 2 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Guus - WaarBenJij.nu

Eerste therapie-dag - deel 2

Door: Christel

Blijf op de hoogte en volg Guus

10 Juni 2013 | Curaçao, Curaçao

Nog een berichtje van de maandag. We hebben net de blog gepost over de eerste dolfijnsessie en dat zijn koorts was gezakt ….. Nou we halen hem uit bed en hij heeft weer dik 38 graden koorts. Tja wat dan….. hij hoest ontzettend lelijk, dus toch maar even naar de huisarts. Tjonge wat zijn die hier vriendelijk!(echt waar) Conclusie: bronchitis . De arts heeft de nodige medicijnen voorgeschreven en geeft nog even aan dat Guus niet dom is, hij snapt meer dan hij kan aangeven (goede observatie). Naar de apotheek en druk dat het daar was niet normaal. Verhaal uitgelegd en we werden zowat meteen geholpen . We terug bij het appartement snel naar Augustos gelopen om lasagne te halen voor de zieke meneer. Hij is verzot op Italiaans eten, dus wie weet …… Hopen dat hij vannacht goed slaapt en dat de antibiotica snel aanslaat.

• 11 Juni 2013 - 09:03

Opa Oma:

Guus jonkie, oma leest net op je blog dat je toch nog koortsig bent. Hoop dat je snel weer opknapt. De dolfijnen willen graag met jou spelen.Inmiddels hebben wij in Nederland 'n nieuwe dag. Slaat de antibiotica aan??
    Dikke kus en hoop dat die op afstand mag helpen ....

• 12 Juni 2013 - 08:42

Miranda:

zucht.. ik wist 't al.. maar toch zucht.. heel veel beterschap!