Negende therapiedag - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Guus - WaarBenJij.nu Negende therapiedag - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Guus - WaarBenJij.nu

Negende therapiedag

Door: Christel

Blijf op de hoogte en volg Guus

20 Juni 2013 | Curaçao, Willemstad

De een na laatste therapie dag . De dag begint weer goed, helaas wel wat wolken in de lucht. Guus heeft er weer zin in! Het zwemmen gaat vandaag ook weer super. Tijdens het oefenen op het dok laat hij wel zien dat de vorige dag hem veel energie heeft gekost, hij doet dit door wat vaker te simmen(mopperen). We mochten tijdens de 2de helft meekijken op het dok en ohhhh wat is dat mooi om te zien. Gedurende het zwemmen houdt Guus ons en Merel met regelmaat in de gaten. Tijdens de evaluatie met Merel horen we weer hoe kan Guus is geweest. Het kiezen gaat binnen steeds beter, das goed nieuws. Het motorisch deel koste hem vandaag wat meer moeite, maar dat is niet gek na gisteren een dubbele sessie gehad te hebben. Moe en voldaan gaan we lekker ontbijten. Hier komen we Chris en Manon tegen, het is hun laatste dagje hier in Curaçao, we hebben gezellig met z’n alle ontbeten. Na het ontbijt wil Guus weg, hij wil zwemmen, dus zwemkleding aan en hop de zee in! Ineens is het ‘laat’ en moeten we ons gaan haasten. We hebben om 13.30 de familyswim. Guus blijft bij Josien, Daan bij Merel en wij gaan naar Yvette om lekker met Chabelita te zwemmen. Het was weer super, echter ik had echt last van de flippers, wat bleek ik had veel te kleine gekregen, niet handig dus! Dit doen we de volgende keer echt anders! Na de swim Chris en Manon uitgezwaaid  en even naar het appartement voor een douche en een dutje. Guus en Daan hebben beiden heerlijk liggen slapen. Nadat de kroost weer wakker is, aankleden en op zoek naar de Mexicaan….. gevonden! Maar euhhhhh waar is nou die lift ….. gelukkig kon iemand het ons vertellen en konden we naar boven. Het restaurant wordt gerund door een Nederlands echtpaar die oorspronkelijk uit Breda komen. Heerlijk gegeten en genoten van alles. Guus heeft nog even laten zien dat hij aan 1 hand (en 1 hand aan zijn shirt of bovenkant broek) kan lopen….. even een emo-momentje, WAUW! Guus is wee helemaal in zijn element, straalt en haalt boevenstreken uit. Na deze drukke dag gaan de kinderen weer heerlijk snel slapen. Morgen laatste therapiedagje

• 21 Juni 2013 - 07:51

Karen:

Leuk hoor, we krijgen zo een goed beeld van hoe jullie dagen verlopen.
    Straks heeft iedereen weer energie om er thuis mee vooruit te kunnen.
    Maar eerst nog lekker genieten daar!

• 21 Juni 2013 - 13:37

Opa Oma:

Iedere dag is het voor ons wat 'n dag zeg... Iedere dag Guus die weet wat er van hem gevraagd word en al dan niet hier mee vooruit kan.Fijn dat hij alles zo goed tot zich neemt. Zien toch een mooie draad omhoog lopen de afgelopen 2 weken. Morgen misschien voor ons nog 'n blog en dan zijn ullie al weer bijna thuis. HDikke kuss voor jullie allen Pap mama

• 25 Juni 2013 - 16:21

Judith:

kanjer guus, je doet het weer super! we missen je wel, maar blijf nog maarveven lekker genieten met de dolfijntjes!