Een dag vrij - weekend - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Guus - WaarBenJij.nu Een dag vrij - weekend - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Guus - WaarBenJij.nu

Een dag vrij - weekend

Door: Christel

Blijf op de hoogte en volg Guus

16 Juni 2013 | Curaçao, Curaçao

Weekend!!! Heerlijk uitgeslapen en op ons gemakje gedaan. Guus staat zonder koorts op en heeft boef ogen!!! Hij ziet zijn zwemspullen en pakt deze, hij wordt ongeduldig en mopperig. Tja wat zal hij nou toch bedoelen …………. OPSCHIETEN IK WIL ZWEMMEN!!! We schieten dus op, maar gaan eerst lekker ontbeten bij Hemingway, ook vandaag lag er een banaan voor Guus klaar. Na het ontbijtje een beetje lounge in de bank, daar waren Daan en zijn moeder (ook een jongen die dolfijntherapie heeft). Daan is een heerlijke sociale jongen die nog geen goede rem heeft van wat is gepast en wat niet. Hij heeft met onze Daan lekker liggen lounge en zoentjes gegeven. Bij het weggaan hem een beetje gepest met sociale regels, blijf toch ergens een therapeut;-). Hij pakt het goed op en kan er om lachen, zijn moeder kijkt met een lach toe. Guus rijdt heerlijk rond in zijn rolstoel en met momenten lopen we een stukje. Henri is aan de klets geraakt met Chris, die zijn we al vaker tegen gekomen. De heren babbelen er stevig op los onder het genot van een Polar (de heren gaven aan dat de 1 in de klok zit). Uiteindelijk gaat Henri met Guus zwemmen en raak ik met hem aan de klets, Daan vindt het allemaal prima, die zit heerlijk in de buggy. Uiteindelijk gaan we met z’n alle naar het strand. Guus geniet met volle teugen van de zee en het zand. Daan zit heerlijk bij de vriendin van Chris en gooit al zijn charmes in de strijd (van wie zou het dat hebben;-) ). Hij laat ook even zien hoe stoer hij zelf een klein stukje omhoog kan komen en heel even los kan zitten!!! Daarna met z’n alle de zee in, op en top genieten! Guus in het water laten staan aan 1 hand, hij vond het nog wel moeilijk, maar deed het wel! Verder niet veel gedaan dan alleen maar zon, zee, strand, eten en drinken en Guus met momenten temperaturen. Guus en Daan hebben zelfs heerlijk op de strandbedjes geslapen ………. Life is sweet!!! Wat een verschil met een paar dagen geleden.

• 16 Juni 2013 - 10:01

Opa Oma:

Dat is genieten zeg! Zon, zee water... 'n gezellig gesprek met Chris en vriendin, de kids lekker in hun vel wat wil je nog meer dit weekend! Christel wat zijn we blij dat je deze blog bijhoud zodat we jullie kunnen volgen...Iedere ochtend bij het opstaan... eerst inloggen en kijken hoe het met jullie gaat. Dan wij sde dag weer verder.Hiier in Winssen schijnt de zon. !0 uur in de ochtend en het is nu 17 graden, de temeratuur zit in de lift omhoog, maar niet zo hoog als bij jullie.Henri 'n gezellige vaderdag jong, kan toch niet missen met deze lekkere lieve boys toch!Liefs papa, mam

• 16 Juni 2013 - 21:37

Jolanda:

Oooooooooo zo herkenbaar en zo om jaloers op te worden....maar het is jullie van harte gegund! Hopelijk blijft Guus komende week koortsvrij zodat hij zich optimaal in kan zetten en nog veel kan leren van zijn tweede therapieweek. Nog een hele fijne week, GENIET en we blijven jullie volgen....Groetjes fam. Verbakel :)