Curacao - dolfijntherapie 2013 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Guus - WaarBenJij.nu Curacao - dolfijntherapie 2013 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Guus - WaarBenJij.nu

Curacao - dolfijntherapie 2013

Door: Christel, Henri

Blijf op de hoogte en volg Guus

08 Juni 2013 | Curaçao, Curaçao

Vrijdagochtend om 5.45 met de auto richting Schiphol. Alles zit mee! Iedereen is aardig en wil ons helpen, daar wordt een mens blij van! Ingecheckt en heerlijk ontbeten en vliegtuigen bekijken, Guus vindt het geweldig. Eenmaal door de douane geeft hij een showtje weg met zijn stoere glimlach blik, hij heeft het weer voor elkaar ;-). Het stijgen is net zoals de vorige keer een feestje voor hem. Daan doet het ook erg goed! We hebben voorbeeldige kinderen op de heenreis! Om 16.00 lokale tijd zijn we op Hato. We stonden in de rij bij de douane, maar ook hier mochten we voor. Bij het appartement werden we meteen herkend, mi dushi Guus en we kregen meteen een knuffel, een warm welkom! Vandaag rustig aan gedaan, de mini-Ploegjes hebben last van de warmte en het tijdverschil. Nou rustig…. Bij de dolfijnen gekeken, auto gehaald, boodschappen gedaan, gezwommen in de zee en lekker gegeten bij Hemingway. Hier had Guus bijna een Birkje, net voordat hij aan tafel in slaap viel vlug opgepakt en naar het appartement gelopen. Nu liggen de mini-Ploegjes in bed en zitten wij op ons balkon. Morgen vrees ik weer een dagje strand en zee ;-)

• 10 Juni 2013 - 08:21

Karen:

Wat spannend allemaal.Ik ga jullie volgen. Groetjes en veel zwemplezier!

• 10 Juni 2013 - 20:04

Opa En Oma:

geweldig,de verslagen gevonden van aankomst en eerste dag! Geweldig.. We kijken zeker alle dagen.. verder sms-en we wel....

Dikke kus voor de mini ploegjes, vanuit Winssen pap , mam opa en oma

• 12 Juni 2013 - 08:36

Miranda:

zijn we er toch een beetje bij ;-)