Dolfijntherapie Guus 2018 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Guus - WaarBenJij.nu Dolfijntherapie Guus 2018 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Guus - WaarBenJij.nu

Dolfijntherapie Guus 2018

Door: Henri

Blijf op de hoogte en volg Guus

23 Mei 2018 | Curaçao, Willemstad

23 mei - reisdag.
Christel wist me te vertellen dat we nog nooit zo chaotisch op reis zijn gegaan, zelf dacht ik juist dat we nog nooit zo erg in control waren geweest.
Feit is in elk geval dat we volgens planning thuis zijn vertrokken, volgens planning op Schiphol aankwamen en uiteindelijk gold dat ook voor de aankomst op Hato (vliegveld Curacao)
De kinderen waren geweldig en hebben het goed volgehouden tot 18.00 uur vanavond. Toen ging het licht wel heel hard uit. Niet raar na een dag van maar liefst 18 uur.
We zijn er! Al even een korte wandeling naar het therapiecentrum gemaakt en een drankje met hapje gedaan. Niemand is met zijn hoofd in het eten gevallen van vermoeidheid

De reis verliep voorspoedig, al was een medepassagier wel erg (en dat is een eufemisme. De beste man wist te vertellen dat hij enorm respect had voor wat wij deden (wat deden we dan) met Guus, maar dat hij nu ongevraagd geconfronteerd werd met de handicap van Guus en dat we daardoor zijn vakantieplezier vergalden. Heb je ooit! Hij had bedacht dat wij beter op een andere plaats konden gaan zitten, dat zou beter zijn.
De purser had het maar druk met deze man. De suggestie dat hij wellicht zelf een andere plek zou nemen, werd afgewezen, dat zou de omgekeerde wereld zijn. Hij deed immers niets

Stelling: mensen met een handicap moeten maar niet meer met een vliegtuig reizen, dat is namelijk beter voor de zorgeloze vakantievierder
Oh ja, dat geldt uiteraard ook voor bus, metro, trein en andere plaatsen waar toeristen komen, zoals binnensteden. Wat denk jij?

• 25 Mei 2018 - 11:52

Emile:

Werkte de schietstoel niet? Ik geloof dat ik hem recht op zn botte smoelwerk had gemept....gauw vergeten en Guus, doe goed je best!!! Veel plezier!!!

• 25 Mei 2018 - 11:51

Jarno:

Vreselijk hoe sommige mensen kunnen reageren. Wie heeft er nu een handicap? Sociaal, emotioneel, geestelijk of anders heeft iedereen, in meer of mindere mate, een handicap. De betreffende man laat zien dat hij zeer zeker een handicap heeft.

• 25 Mei 2018 - 11:55

Jasper:

Loslaten jongens, domme mensen blijf je, helaas, houden. Geniet lekker van het eiland, van elkaar en vooral van de therapie! Heel veel plezier en doe iedereen bij Hemingway (alle Judesca’s) de groeten van onze Daan!!

• 25 Mei 2018 - 12:46

Maaike:

Ja je hebt er domme mensen bij op de wereld helaas. Gelukkig verdienen jullie net zo goed (en misschien nog wel meer aangezien dezelfde meneer zoveel respect had voor wat jullie dan ook zouden doen) als ieder ander een geweldige vakantie.
    Gewoon deze flapdrol vergeten en heerlijk genieten samen!

• 25 Mei 2018 - 13:19

Wendy :

Wat een vreselijke mensen zijn er toch op deze wereld!
    Nu lekker genieten van elkaar, de therapie voor Guus en het mooie weer!

• 25 Mei 2018 - 15:51

Anne-Mieke:

Ik denk dat jullie je erg netjes gedragen hebben en dat ik hem gevraagd had om me niet ongevraagd met zijn onzichtbare handicap te confronteren. Van welke planeet komt die man?!

• 25 Mei 2018 - 19:40

Ewout:

Evident dom, kortzichtig, egocentrisch en totaal beperkt, deze man. Laten gaan, negatieve energie. Ik ervaar de aanwezigheid van Guus als een feest, heerlijk kereltje. Geniet van elkaar, neem eens een ontbijtje bij Hemmingway, en natuurlijk veel succes en plezier met de dolfijnen, hopelijk kan Guus weer wat stappen maken. Zoen aan Daan

• 26 Mei 2018 - 07:32

Jolanda Verbakel:

Ongelooflijk!!! Wat een....... maar laat er jullie vakantie pret niet door bederven. Geniet ervan veel plezier samen en heel veel succes Guus! Groetjes van Rens en familie.

• 26 Mei 2018 - 13:35

Eddie:

Mensen in een viegtuig is een slechte match , vooral als er iets op hun ‘vliegpad’ komt wat hun inlevingsgevoel te boven gaat . Hij zal het verhaal vertellen en schrikken van de reacties en daardoor begrijpen dat hij een foutje heeft gemaakt.

Fijne vakantie

• 26 Mei 2018 - 22:30

Kim:

Wat een eikel!!! Wie zegt er nou zoiets. Ik snap niet hoe mensen zo kunnen zijn. Hij mag blij zijn dat hij het niet tegen mij heeft gezegd.

• 27 Mei 2018 - 11:49

Pap En Mam:

Dear kids,

Ongelooflijk wat ik lees! Deze persoon is een weg voor nooddeur open en laten verdwijnen. Wij zijn trots op jullie 4tjes. Heb het goed deze vrije zondag en hoop dat het Guus de komende 2 weken weer veel goeds brengt. In ieder geval hetgeen jullie hoop is. Ook Daan lieverd, voor jou hopen we dat je weer met de dolfijnen mag werken samen met Guus.
    Groetjes opa en oma

• 01 Juni 2018 - 18:01

Alvin:

Ongeloof! dus geen woorden voor, en ook niet aan vuil maken denk ik dan. Alleen respect.