De 2e helft - dag 6 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Guus - WaarBenJij.nu De 2e helft - dag 6 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Guus - WaarBenJij.nu

De 2e helft - dag 6

Door: Henri

Blijf op de hoogte en volg Guus

04 Juni 2018 | Curaçao, Willemstad

Het weekend achter de rug, met onder andere een bezoekje aan Willemstad, waar we uiteraard de Pontjesbrug ‘genomen’ hebben, een gospelconcertje hebben bijgewoond in Otrobanda en de drijvende markt bezochten. Aan het einde van de dag, hebben we heerlijk gegeten in het RifFort met een prachtig uitzicht op de infinity-pool van het Renaissance hotel.
Zondag waren we bij Taboosh aan het Spaans Water. Guus was niet helemaal happy, dus vroegen we wat er aan de hand was. Met zijn boek gaf hij aan dat hij het koud had. Zijn benen en armen voelden inderdaad koud aan, dus gaven we hem een extra t-shirt aan. Daarna was hij weer helemaal blij! De communicatie verbetert ook nog steeds verder, geweldig om te zien!

Op maandag gingen we verder waar we vrijdag gebleven waren met de therapie. Omdat ik had gevraagd om meer uitleg over achtergronden van de therapie, zodat het gemakkelijker is thuis ook dingen toe te passen, nemen wij vanaf vandaag actief deel aan de therapie. Niet bij het zwem-deel, wel bij het binnen-deel. Dit helpt en geeft meer inzichten. Daar ben ik dan weer blij mee, want ik blijf een beta ;-)
Guus doet het ontzettend goed, en laat ook duidelijk merken dat de therapeuten meer handigheid hebben in de oefeningen. Gelukkig worden wij er vast ook handiger in!
Ook in het water doet Guus het goed, wel gaat hij aan de slag om zijn oordopjes uit te krijgen. Die verdwijnen dan in de lagune. De afspraak is dat Guus altijd de oordoppen in moet hebben, dus mag de therapeut eerst op zoek naar de verloren oordop. Nadat deze is gevonden, kan de sessie vervolgd worden. Guus heeft iets gevonden om het programma te beïnvloeden en is van plan deze troefkaart vaker uit te spelen…

• 08 Juni 2018 - 09:20

Pap En Mam:

Fijn he weekend om samen het eiland ff weer te bezoeken . Lekker die puntjes te bezoeken die jullie misschien eerder ook eens hebben bezocht???? Het fijne van weekend is: niks moet,alles mag! Dan die Guus het onderscheid aanvoelen dat de therapeut in bepaalde opzichten voor Guus duidelijk vaardiger is.Dan kent hij z'n papa en mama nog niet. Guuske ook je papa en mama leren deze sessies heel veel bij. Liefs van opa oma uit Winssen