acclimatiseren - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Guus - WaarBenJij.nu acclimatiseren - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Guus - WaarBenJij.nu

acclimatiseren

Door: christel

Blijf op de hoogte en volg Guus

18 Juli 2015 | Curaçao, Willemstad

Woensdagochtend was het dan zover!!! Onze vlucht naar Curaçao, met als grote verrassing een kijkje in de cockpit. Tja hoe hebben we dit voorelkaar gekregen, nou …… Arke was had Guus zijn stoel op de heenvlucht uit het systeem gehaald, hier kwamen we achter toen we de terugvlucht wilde boeken. Nog een keer met Arke gebeld, dat duurde en duurde (lees in totaal 2 ½ uur voor de heen en terugvlucht). Ze vonden het vervelend en we zouden een entertainmentsetje krijgen, nou daar was Henri het niet mee eens en die opperde een kijkje in de cockpit, maar dit kijkje werd geen kijkje maar Henri en Guus hebben het opstijgen mee mogen maken!!! Guus heeft genoten en de overige mensen in de cockpit ook van onze Guus . De kids hebben zich voorbeeldig gedragen tijdens de vlucht. Woensdag rond 20.30 lokale tijd aangekomen, we hebben wat uurtjes overgeslagen en de kinderen ook. Karin de receptioniste verwelkomde ons, het is toch een beetje thuis hier. Donderdag lekker rustig aan gedaan, heerlijk ontbeten op het strand en daarna zwemmen. Na dit alles maar even siësta gehouden en de voorbereidingen voor de verjaardag van Guus getroffen. Tevens even langs het CDTC geweest om de dolfijnen te bekijken, we hebben Guus zijn therapeut al gezien en gesproken. Vrijdag onze grote co-piloot is jarig. Het appartement versiert met slingers en ballonnen. Ook had meneer thuis al post gehad en die hebben we hier geopend, de dag begon goed, hierna lekker gaan ontbijten bij Hemmingway, daar hingen de ballonnen al bij onze tafel en tot slot kwamen ze met een taartje met vuurwerk en werd er voor hem gezongen, die snoet straalde helemaal! Daarna boodschappen gedaan met de bus, dat was een uitdaging, busje voor ongeveer 20 personen, rolstoel, veel mensen en op de terugreis daar nog eens boodschappen bij ;-). Tja toen maar weer even naar het strand om te zwemmen en terug naar ons appartement voor de siësta, helaas bij binnenkomst viel onze Guus, en dus schoot mama in de stress!!, maar het lijkt allemaal mee te vallen!!! Onze co-piloot werd ineens een brokken-piloot ;-) Om verjaardagstradities in eren te houden, s avonds bij de Italiaan gegeten en afgesloten met een taartje + kaarsje, een verjaardag om niet snel te vergeten!!! Nu is het zaterdagmiddag, de kids liggen te slapen. Rond een uurtje of 19.00 lokale tijd verwachten we verjaardagsvisite .

• 18 Juli 2015 - 21:08

Karen:

Wat een leuke verjaardag he Guus.
    Moet je eigenlijk elk jaar kunnen doen
    Geniet ervan allemaal en ik volg jullie ook deze keer weer!
    Groetjes van Karen

• 18 Juli 2015 - 22:58

Eleonora:

hi luitjes.
    Allereerst gefeliciteerd met Guus.
    Wat n geweldig verslag en gaaf zo n kijkje in de cockpit. Wie heeft t meest genoten papa of Guus.
    Geniet er verder van.
    Liefs uit t bossche

• 18 Juli 2015 - 23:34

Opa En Oma Verploegen:

'N goede reis gehad lezen en hoorden we reeds door de tel.Wat moet dat geweldig zijn,samen met paps in de cockpit. En dan boodschappen doen in de bus,zo beleef je nog eens wat. En Daan? Hóe beleefd hij deze vakantie tot nu? Wens jullie nog 'n fijne avond met jullie visite.Groet ze hartelijk van ons.Kizz voor jullie van uit Winssen

• 19 Juli 2015 - 00:44

Miranda:

Er is visite, visite, wat zullen we genieten ;-) tot over ~5 minuutjes

• 19 Juli 2015 - 10:49

Jolanda Verbakel:

Heey Guus en family,

Gefeliciteerd (met) Guus en wederom heel veel succes en plezier met de dolfijntherapie! Leuk om jullie weer te mogen/kunnen volgen.
    Geniet ervan samen en van elkaar....

Bon dia, groetjes fam Verbakel.